Translate

joi, 26 mai 2016

AM spus adio alergiei

De mult timp ma confrunt cu o alergie careia nu ii stiu cauza, stranut , mi se umezesc ochii si apar mancarimile, aparent fara nici-un motiv.
Am aflat despre perna cu gel Siena si hotarata sa o incerc am aplicat pentru a o testa si am aflat apoi ca am fost aleasa sa fac acest lucru. M-am bucurat foarte mult si acum dupa ce am testat-o pot spune ca acesta perna a adus o imbunatatire vizibila in viata mea. Pe langa faptul ca nu mai transpir in timpul unei nopti mai calduroase, stranutul meu s-a ameliorat vizibil, ma simt confortabil gratie stratului sau de gel. La inceput  mi s-a parut un pic cam inalta dar datorita faptului ca poate fi ajustata pentru ca  perna are fermoar pe partea mai lunga a invelisului pentru indepartare mai usoara. mi s-a permis  reglarea inaltimii dupa nevoile mele prin simpla scoatere sau adaugare a continutului.

  • Dimensiunile pernei 50 x 70 cm
  • Umplutura este compusa din spuma viscoelastica PU (spuma memorie si gel), cca. 1600 g
  • Material invelis superior: Poliester 100%
  • Material invelis inferior: 100% poliester (Plasa 3D)
  • Suprafata interioara: Poliester 100% cu strat 0,5 cm de spuma viscolastica PU (spuma memorie cugel racoritor)
  • Invelis lavabil la 40°C
  • Este potrivita tuturor stilurilor de dormit: pe spate, pe burta si pe o parte.


Niciun comentariu: