Translate

vineri, 3 iunie 2016

Perna Dormeo Siena Gel


AM testat perna Dormeo Siena Gel, eram curioasa sa vad ce poate face , ma gandeam ca nu
poate fi decat o perna obisnuita  dar m-am inselat.

Este tot ceea ce isi poate dori o persoana care transpira mult mai ales in timpul verii, o persoana alergica  sau una pretentioasa
 

Este perna ideala, mai ales ca este foarte usor de intretinut .
 Poti scoate cu usurinta umplutura din ea daca ai nevoie de o perna mai moale, cu un volum mai mic, eu personal nu am facut asta pentru ca mi place asa cum e.Spuma cu memorie din care este confectionata (sub forma de bucatele mici), cat si stratul cu gel ajuta ca in timpul somnului sa nu transpiri. Este racoroasa si nu te incingi de la material, granulele de gel racoritor din interior imi ofera un somn odihnitor.

Niciun comentariu: