Translate

luni, 20 iunie 2016

Rafturi din lemn-simplu si elegant



Cu timpul mobila din casa a inceput sa nu imi mai placa. Mi se parea invechita si total inestetica.M-am decis sa renunt la clasicele corpuri de mobila depasite din punct de vedere al designului preferand amenajari interioare cat mai simple  si mai cochete.

Am ales ideea unor mici rafturi decorative pe care  sa pot aseza doar obiecte mici dar care sa dea un plus de modernitate camerelor mele.
 Fiind adepta unui stil simplu dar in acelasi timp elegant am gandit ca pana si rafturile portabile au un farmec aparte si sunt si foarte utile pentru ca schimbandu-le locul in permanenta nu riscam sa fim plictisiti de acelasi aranjament interior.

                                        

Ideea mea i-a placut foare mult si sotului meu care a pus-o imediat in aplicare. CUm? A intrat pe http://www.depozit-online.ro/ unde a gasit o gama variata de produse  , mai exact Cherestea, Tego, MDF, OSB ,  poti face comanda telefonic .
                                                   

Suntem foarte multumiti de rezultat , rafturile sunt personalizate dupa nevoile si gusturile noastre si parca asigura un farmec aparte casei mai ales prin caracteristica de a apartine ca si concept noua. Incercati si voi pentru a aduce un aer de noutate caselor voastre. E atat de simplu, mai ales cu http://www.depozit-online.ro/ .


Niciun comentariu: