Translate

miercuri, 3 mai 2017

Uleiul de cocos- beneficii in cosmetica si in bucatarie !





Ador uleiul de cocos ! Eu l-am descoperit abia iarna trecuta. Am fost un pic sceptica in privinta lui, asa ca in primele luni l-am folosit doar pt. uz extern . L-am utilizat ca hidratant dupa dus, in loc de crema de maini si de fata ( are un efect superb, iti face pielea fina si stralucitoare), ca balsam de buze, balsam pentru par ,inainte de spalarea parului ( ajuta parul sa creasca mai repede dupa 2-3 utilizari si il lasa complet matasos), ulei pentru masaj, l-am folosit pe fata pentru a-mi trata acneea , aveam doar cateva cosuri de fapt insa de atunci nu mi-au mai aparut deloc, l-am pus in cada umpluta cu apa fierbinte , impreuna cu sare de mare, ceea ce mi-a oferit o piele  catifelata. De asemenea, lunile trecute am avut o eruptie pe maini. Aveam pielea foarte  uscata si rosie. Dupa 4 zile cu ulei de cocos, mi-a trecut.

Abia anul acesta am inceput sa il si...mananc .  De asemenea, il folosesc in shakeuri si in ciocolata fierbinte.

Si pentru ca  folosirea lui in alimentatie mi-a trezit curiozitatea din ce in ce mai mult am pregatit o tigaie picanta cu pui si legume folosind ulei de cocos .



Ingrediente:
-800 gr inimi si pipote de pui
- un ardei gras rosu
-350 gr rosii cherry
- 2,3 chili
-rozmarin
sare dupa gust
-Ulei de cocos.
- suc de rosii


Desi numele sau ne spune clar ca e picanta si eu nu prefer mancarurile picante m-am decis s-o gatesc. Este o mancare ce iti va coplesi papilele si iti va pune sangele la alergat. 

AM calit legumele taiate in doua linguri de ulei de cocos apoi am adaugat chili.

        





 


Separat am inabusit pipotele si inimile de pui, cu sare si putin rozmarin. 

                 



LA final le-am amestecat intr-o singura tigaie si am adaugat putin suc de rosii dupa care le-am mai lasat la foc mic inca 10-15 minute!










Marturisesc ca rezultatul m-a uimit si pe mine, este delicios! Eu am ales sa fac si o salata cu ulei de cocos si zeama de lamaie  alaturi de  o limonada rece cu menta ! ! Pofta buna! 







                                       #retetameacucocos și #vegisro




2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca e f gustos!

Mirela Minescu spunea...

Super! De incercat