Translate

marți, 10 mai 2016

Cum aleg o lenjerie de pat

  Dupa indelungi framantari m-am hotarat  sa imi iau si eu o lenjerie de pat de o calitate mai buna si un material mai bun, sa vad daca ma pot odihni mai bine in ea.Este foarte cunoscut faptul ca o lenjerie de pat iti poate influienta semnificativ somnul iar daca ai una dintr-un material care te face sa transpiri si iti creeaza o stare de disconfort nu ai facut nimic.Daca te hotarasti sa cumperi o lenjerie de pat cel mai bine ar fi sa alegi o lenjerie de pat din bumbac.  Si presupunerile mele au fost cat se poate de adevarate, deoarece am achizitionat de pe un site o lenjerie de pat din bumbac care ma ajuta sa ma odihnesc, deoarece nu se mai rasuceste odata cu mine pe pat, si nu ma mai face sa transpir, nici pe timp de vara. 


 Si pentru ca materialul  preferat este bumbacul , am gasit  lenjerii de pat din bumbac 100% la cele mai mici preturi

Inca de la prima privire m-a incantat diversitatea produselor si nu in ultimul rand coloritul acestora, lucruri care mi-au creat o impresie buna deoarece am avut cateva experiente neplacute cu alte lenjerii din cauza carora dimineata ma trezeam cu pielea si pijamalele colorate .
Am cautat pareri despre aceste lenjerii si peste tot am gasit doar cuvinte la superlativ si pentru ca, dupa parerea mea,  o lenjerie colorata, frumoasa, schimba cu totul atmosfera si tine loc de amenajarea dormitorului, am hotarat ca de aici imi voi cumpara de acum incolo lenjeriile, culorile sunt fantastice, imprimeurile la fel si pretul este ok.
De materiale depinde nivelul de confort, durabilitatea asternuturilor, dar, si pretul acestora. Functionalitatea unei lenjerii de pat este legata de senzatia de confort, oferita. Astfel, lenjeria de pat trebuie sa aiba o atingere placuta, fie, calduroasa, pe timp de iarna, fie, racoaroasa vara, sa absoarba umezeala, sa lase corpul sa respire, sa fie cat mai rezistenta, in timp, la spalari repetate... deci este exact ceea ce aveti nevoie .
 Achizitionand aceste lenjerii voi avea garantia ca vor ramane la fel si dupa spalari repetate ceea ce pentru mine este deosebit de important.

Niciun comentariu: