Translate

duminică, 8 mai 2016

E RANDUL TAU>>>>E RANDUL NOSTRU

În jocurile copilăriei răsuna mereu îndemnul: „E rândul tău!”. Era rândul nostru, era momentul așteptat pentru a demonstra că suntem buni, că avem curaj, că ne pricepem. Totul era o provocare, mai puțin viața și grijile ei. Eram prea mici ca să ne gândim că viața ar putea fi mai mult decât un joc.
Apoi am crescut, am început să luăm viața în serios, am părăsit jocurile, însă refrenul continuă să ne urmărească: „E rândul tău!”. Este rândul tău să mergi la școală, să dai examene, să iei bacalaureatul, să te înscrii la facultate, să îți găsești un loc de muncă, să întemeiezi o familie, să crești un copil etc. Este rândul tău să te comporți ca un om matur.
Și nu doar trupul și mintea ne sunt asaltate de acest refren, ci și inima și sufletul: „E rândul tău” să faci ceva pentru această lume, să transmiți celor din jur adevăratele valori, să faci binele și să fugi de rău. „E rândul tău” să pui speranță în inimi, să-ți mărturisești credința, să iubești și să-ți ierți aproapele. Este rândul tău să te comporți ca un om matur, ca un creștin matur.
„Rândul meu? Deja?” Și imediat ne găsim scuze: „Ah, eu nu știu să vorbesc, pentru că sunt un copil”, cum spunea și profetul Ieremia. Însă Domnul îți zice: „Nu spune: «Sunt un copil», căci vei merge la toți cei la care te voi trimite și vei vorbi tot ceea ce îți voi porunci. Nu-ți fie teamă, căci eu sunt cu tine” (cf. Ier 1,6-8). Domnul ne vorbește, ne încurajează, însă noi încercăm să fugim, să spunem că suntem nevredinci, nepregătiți. În zadar! Acum e rândul nostru. Acum este rândul tău. Însă nu-ți fie frică, nu ești singur, căci așa spune Domnul: „Te-am ales! Nu te teme, căci eu sunt cu tine, te voi întări, te voi ajuta și voi veni în sprijinul tău cu brațul dreptății mele” (cf. Is 42,9-10).
Când? Astăzi. Acum! Chiar acum este rândul tău!
Concretizează: fă astăzi acel lucru pe care îl amâni de mult timp și care ți se pare atât de greu (curățenie în casă, la/pe birou sau în suflet; împacă-te cu Domnul, cu cei dragi, cu tine însuți; cere iertare; fii generos cu cel care ți-a cerut ajutorul etc.). Fă acestea acum, pentru că acum, astăzi este rândul tău!



                     Sursa _Paxlaur

Niciun comentariu: