Translate

duminică, 19 iunie 2016

Cutia postala


Folosesc frecvent internetul, cine nu face acest lucru? In ziua de astazi a devenit indispensabil. Aici gasesc tot ceea ce doresc, de la informatii in timp real, la retete culinare , stiri si noutati pana la binecunoscuta cutie postala virtuala unde primesc zilnic  mail de fiica-mea care se afla departe de mine.
Acum cca o luna de zile m-a anuntat ca imi va trimite prin posta un set de fotografii pe care eu mi le doream foarte mult, desi le aveam  pe mail mi le doream totusi in forma clasica, pe hartie.
Asteptam cu nerabdare sa imi soseasca, zi de zi verificam cutia postala cu emotie si nerabdare.
 Intr-un final au sosit dar pentru ca in ziua aceea ploua cu galeata iar cutia mea postala era sparta,  le-am gasit cazute pe jos, in ploaie si bineinteles deteriorate.
M-am necajit foarte tare si am hotarat ca pentru a evita astfel de situatii sa imi schimb in cel mai scurt timp cutia postala.
Am intrat pe http://www.depozit-online.ro/ si aici am gasit la capitolul  Feronerie  ceea ce imi doream.

                                       





Produsele sunt variate, am avut de unde sa aleg si acum astept din nou fotografiile!!!

Niciun comentariu: