Translate

sâmbătă, 18 martie 2017

Sistemul de base coat si toap coat de la Essence





Daca vrei sa relizezi o manichiura ultra-rezistenta la tine acasa si nu esti adepta unghiilor cu gel realizate la UV poti face acest lucru foarte usor folosind ESSENCE THE GEL NAILS POLISH LAC DE UNGHII  de la 1001 cosmetice .

E foarte simplu de facut si in plus faci asta direct la tine acasa fara asteptari si programari la salon .
Nuantele din care poti alege sunt foarte multe si este foate greu sa te hotarasti care este preferata ta In plus poti folosi  Sistemul de base coat si toap coat de la Essence .



      

     


Ca si avantaje pot spune ca :


  • oja nu face bule de aer, chiar si cand am aplicat straturi mai groase
  • nu am observat sa imi atace sau ingalbeneasca unghiile in timp
  • unghiile se rup mai greu, avand sustinerea straturilor de oja
  • top coat-ul este un fel de Photoshop pentru unghii – oja devine foarte lucioasa si are un aspect final de manichiura de salon

     Incercati-le si voi si va asigur ca nu veti regreta, eu imi programez inca o achizitie si pe lista mea sunt 
     Let's Get Lost, Dare It Nude, Candy Love si Indian Summer nuantele le puteti vedea Aici  .


        


     







Niciun comentariu: