Translate

miercuri, 15 martie 2017

Gandeste pozitiv

,,Pastreaza-ti gandurile pozitive, pentru ca aceste ganduri vor devenii cuvinte.
Pastreaza-ti vorbele pozitive, pentru ca aceste vorbe se pot transforma in actiuni.
Pastreaza-ti actiunile pozitive, pentru ca aceste actiuni pot devenii obiceiuri.
Pastreaza-ti obiceiurile pozitive, pentru ca acestea pot devenii modul tau de a trai.
Pastreaza-ti modul de viata pozitiv, pentru ca acest mod de viata poate devenii destinul tau.Pastreaza-ti visele vii. Intelege ca pentru a realiza ceva trebuie sa ai credinta si incredere in tine, viziune, munca, determinare si daruire. Aminteste-ti ca toate lucrurile sunt posibile pentru cei care cred.Ce sa fac cu visele mele..ar fi sa nu le pierd, sa nu imi pierd speranta ca le voi realiza si sa actionez inspre realizarea lor.Visele alunga monotonia din viata noastra si ii da putina adrenalina. Fiecare vis e o calatorie spre un taram nemaivizitat inca. Dar mai e ceva… in ultima perioada incerc sa nu mai pun totul la indoiala, sa inteleg cu orice pret, sa iau decizii categorice. Incerc sa ascult ce simt si sa traiesc acum pentru ca daca exista vreun vis maret pentru mine, acela este sa traiesc aceasta viata in fericire, clipa de clipa, facandu-i pe cei din jur fericiti si ajutandu-i mereu. Si de fiecare data, incerc. Odata, am visat sa schimb lumea dar am realizat pe parcurs ca singurul lucru pe care il pot schimba, sunt eu si perspectiva din care privesc, felul in care aleg sa traiesc. Imi traiesc visul oricare ar fi el si ma las ghidata de ceea ce simt cu adevarat!”
sursa-net

Niciun comentariu: