Translate

sâmbătă, 8 aprilie 2017

Schwarzkopf Color Expert


                 


MI-am dorit sa incerc prima vopsea de par pentru utilizare acasa si am reusit datorita BUZZStore si Schwarzkopf!
Aceasta vopsea de par cu OMEGAPLEX® este prima vopsea de par pentru utilizare acasa cu tehnologia profesionala OMEGAPLEX® impotriva ruperii si deteriorarii parului.Acum imi pot vopsi parul acasa fara sa imi fie teama ca parul meu va fi deteriorat! In urma vopsirii parul meu a ramas suplu, stralucitor si ceea ce este foarte important, nu s-a deteriorat ! Voi continua sa folosesc Schwarzkopf Color Expert !!









M-am vopsit acasa, rezultatele au fost ca la salon, iar parul meu s-a transformat radical. 
Desi pare incredibil, dupa vopsire, parul meu a devenit matasos, stralucitor, este mult mai frumos si are aspectul unui par sanatos. Cum este posibil? Datorita tehnologiei OmegaPlex®, folosite de Color Expert, care protejeaza si intareste parul in timpul si dupa colorare prin trei elemente inovatoare: serul anti-rupere (protejeaza parul in timpul colorarii), tratamentul reparator dupa colorare (repara fibra, sigileaza culoarea si ii reda intensitate) si tratamentul reparator aplicat la 3 saptamani de la vopsire (repara micro-legaturile din interiorul firului de par, dezvaluind un par mai puternic si mai frumos).




  







 #buzzcolorexpert si
#omegaplex

Niciun comentariu: