Translate

marți, 18 august 2015

UPGRADE PENTRU VREME

   
Dis-de-dimineata m-a trezit sunetul ploii.....Dupa atata canicula este binevenita asa ca imi permit astazi sa lenevesc putin mai mult in pat cu tableta in mana . Si ma gandesc.....citesc intrebarea si nu ma pot hotari care sunt cele trei upgrade-uri pe care le vreau.. pentru ca sunt atat de multe, fiecare picatura de ploaie imi sugereaza cate ceva.. Poate ca primul upgrade ar trebui sa il fac cu mine insami, sa incerc sa imi schimb viata si sa nu mai fiu singura, cel de-al doilea -cred ca ar trebuie sa las totul pe planul doi si sa plec departe, eu si copii ,poate intr-o vacanta pe care nu am avut-o de mult timp sau ,de ce nu, poate plecam definitiv din acest loc si reusesc sa imi schimb destinul, cel de-al treilea upgrade e cel mai greu, pentru ca nu ma pot hotari, e ultimul si eu am mai multe in gand, cred totusi ca cel de-al treilea este reusita fiicei mele...as vrea atat de mult sa isi indeplineasca visele si sa isi faureasca o viata frumoasa, o viata pe care eu pana acum nu am avut-o, poate ca prin reusita ei voi renaste si eu. Continua sa ploua...oare cat???








Niciun comentariu: